niedziela, 27 listopada 2016

Navy Blue & Red

PL: Witajcie!
Gdy zastanawiam sie co mam rano zalozyc i patrze za okno przychodzi mi tylko jedno na mysl - cieply sweter! Ten ktory dzisiaj wam pokaze jest moim nowym nabytkiem (znajdziecie go na stronie Gamiss ) i na pewno bedzie mi cala zime towarzyszyl, bo jest naprawde baaaaardzo cieply, idealny na minusowe temperatury, a do tego ma swietny kroj. Szerokie rekawy to trend tego sezonu, ale ja tak naprawde od dawna mam slabosc do nich, nawet moja sukienka do Komunii takie miala (juz jako mala dziewczynka wiedzialam czego chce i bylam uparta, pierwsza sukienka jaka sobie wybralam musiala byc moja ;)
W dzisiejszej stylizacji wybralam dosc niestandardowe polaczenie kolorow, nie jest to czern i biel, ale tak samo klasycznie wyglada- granat i czerwien! Nie moglo oczywiscie zabraknac nowego plaszcza w moim ulubionym odcieniu! ;)
Milego wieczoru! <3

DE: Hallo!
Wenn ich morgens nachdenke, was ich anziehen soll und nach draußen schaue, kommt mir nur ein Gedanke - ein warmer Pulli! Der, den ich heute euch zeige ist meine neue Errungenschaft (ihr findet ihn auf der Webseite: Gamiss) und er wird mich bestimmt den ganzen Winter begleiten, weil er wirklich waaaaarm ist, perfekt für die Minustemperaturen und dazu hat er einen tollen Schnitt. Breite Ärmel sind der Trend der Saison, aber ich hatte schon lange eine Schwäche für sie, sogar mein Kleid zur Kommunion hatte solche Ärmel (schon als kleines Mädchen wusste ich, was ich will und ich war hartnäckig, das erste Kleid, das ich mir ausgesucht habe, musste meins sein ;)
Im heutigen Look habe ich mich für keine gewöhnliche Farbkombination entschieden, es ist nicht Schwarz und Weiß, aber es sieht ganauso klassisch aus - Dunkelblau und Rot! Es könnte ein neuer Mantel in meiner Lieblingsfarbe nicht fehlen! ;)
Schönen Abend! <3

plaszcz / Mantel / coat - HERE
spodnie / Hose / pants - Zara
sweter / Pulli / sweater - HERE
torebka / Tasche / bag - Prada
buty / Schuhe / shoes - Milanoo
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Dolce & Gabbana

16 komentarzy:

Rozalia Fashion pisze...

PIĘKNA!

Lilly Marlenne pisze...

Rękawy tego swetra rzeczywiście wyglądają bajecznie!
Bardzo fajny zestaw!

justynapolska pisze...

Uwielbiam ten trik na noszenie swetrów <3

Magda Aftyka pisze...

Pięknie !! Zakochałam się w sweterku!!!

Fashion&Makeup pisze...

piękny, elegancki i stylowy zestaw:)

Ev DAILY pisze...

Boski sweter! ;)

Nippi pisze...

Płaszcz mnie zachwycił, jest boski ! I ten sweterek <3

Moda Na Obcasach pisze...

Genialna stylizacja, wyglądasz w niej obłędnie.
Udostępnie twój outfit na moim blogu.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

Jeans Please! pisze...

ten sweter i płaszcz kradnę! <3

sensiblees pisze...

Idealne połączenie, super płaszczyk! <3
sensiblees.pl

RastiLife pisze...

Przepiękna czerwień!

Katsuumi pisze...

Genialne są te Twoje buty! :) pozdrawiam i zapraszam :)

pocahontas pisze...

przepiękny kolor płaszcza <3

Unknown pisze...

Toller Look! Ich liebe das Rot an dir!
www.loularoon.com - Jetzt zu Weihnachten gibt es auf meinem Blog tolle Pakete von Benefit, MAC usw. zu gewinnen. Schaut doch mal vorbei :)

Adrianna Miszczynska pisze...

O jaka miła niespodzianka! U mnie dziś też czerwony płaszcz :) Ślicznie wyglądasz, czerwień to zdecydowanie Twój kolor www.adriana-style.com

Natassia pisze...

The red colour looks gorgeous on you! :)

Love the heels! :)

YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...